Hanoi er stor og larmende, dog hyggelig da der er mange smaa gader. Trafikken er dog ikke for sarte sjaele, det er nemlig naesten umuligt at komme over gaden, selv ved fodgaengerfelte.
Blot et lille eksempel paa trafikken -og dette er virkelig ingenting!
Vores vigtigste aerinde i Hanoi var at faa stemt til folketingsvalget. Saa det gjorde vi som den foerste ting i morges fra den danske ambassade. Det var en lidt fed foelse for os begge, da det er vores foerste folketingsvalg og for Didde er det foerste gang nogensinde hun stemmer! Men saa haaber vi bare valget faar det udfald som vi godt kunne taenke os og at valgkampens sidste uge bliver god hjemme i Danmark :)
Brevstemme!
Hanoi er en meget hektisk by, saa vi gaelder os til i morgen, hvor vi tager til Halong Bay, som er et naturskoent omraade. Der skal vi paa cruise, overnatte paa en bad, se en nationalpark og sejle med kayak blandt andet.
Vi afslutter lige med lidt sjove billeder fra Hanoi:
Didde som vietnameser
Denne kvinde har altsaa levende hoens haenmgende paa knallerten!
Sandalfoedder!
Ha' det godt derhjemme!





Ingen kommentarer:
Send en kommentar