mandag den 12. september 2011

Halong Bay - noget naer paradis paa jord

Fra torsdag til og med loerdag var vi paa tur til Halong Bay. Halong Bay ligger 4 timers koersel fra Hanoi og er simpelthen noget af det smukkeste! Vi havde bestilt en luxurioes tur, da vi virkelig mente, at vi fortjente det(og saa fordi det ikke koster noget hernede!)

Saa foerste dag af turen var paa en luxus cruiser(laekkert!) og anden dag var paa et skoent hotel(laekkert!). Vi sejlede rundt i Halong Bay, som er et omraade med flere tusind saa oer. Vi besoegte en grotte og proevede at sejle med havkajak. Og for foerste gang paa turen badede vi i havet. Det gjorde vi baade fra cruiseren og paa en strand, paa oen "Monkey Island", hvor der, som navnet antyder, lever aber.
Vi fik at vide, at vi ikke skulle naerme os aberne med mere end en meters afstand, da de kunne finde paa at bide, saa vi holdt os bare langt vaek!





Det var en fantastisk tur, som man virkelig ikke kan beskrive, det skal opleves, da Halong Bay i sandhed er noget naer et eventyrsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar