Om bloggen

Velkommen til Didde og Pernilles rejseblog!

Vi er to nyudsprungene studenter, som griber en enestående mulighed for at opleve vores vidunderlige verden! Vi, Didde og Pernille er henholdsvis 19 og 20 år gamle, bor og er begge opvokset i stille Sønderjylland. Vi har været "bekendte" siden folkeskolen, men blev i gymnasiet rigtig gode veninder. Da vi tilfældigt kom til at snakke rejse rundt i Asien og Oceanien i vores sabbatår, fandt vi ud af at denne fælles drøm skulle vi realisere sammen. Forhåbentligt kan vi supplere hinanden godt på rejsen, fordi som Didde påstår er hun et rodehovede, mens Pernille er et ordensmenneske. Men lad os nu se om de roller ikke bliver godt blandet sammen undervejs!
Vi rejser fra den 16. August til 23. November 2011.
Denne blog vil vi forsøge at opdatere med billeder og fortællinger, som vores rejse forløber, sådan så familie, venner og bekendte kan følge med og blive godt misundelige ;)