Når vi skal opleve New Zealand bliver det med Kiwi Experience busserne. Det er et busselskab som er perfekt for backpackere som os! Man kan nemlig hoppe af og på bussen som man ønsker:)
Vi har valgt turen "Kitchen Zink"(meget sjovt navn?). Den tur giver os nemlig mulighed for både at se nord- og sydøen med alle yderpunkter.
Vi har en måned i NZ - lad os håbe det er nok!
Didde og Pernille's blog om vores rundrejse i Asien og Oceanien i efteråret '11. Rejsen går fra Thailand til Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand igen, Malaysia, Singapore, New Zealand og sidst Sydney, Australien. Denne blog vil vi forsøge at opdatere med billeder og fortællinger løbende under vores rejse.
mandag den 18. juli 2011
Turen rundt i det fjerne østen
Når Didde og jeg om en lille måned påbegynder vores backpacker eventyr, starter vi ud i Bangkok. Det er planen, at vi skal være der i to dage, hvorefter vi rejser nordpå. Vi har lavet et løst udkast til rundrejsen i asien, som vi håber kan holde mht. rejsetid osv. dog burde der også være plads til små afstikkere;)
Vores udkast(se kort)
A. Bangkok
B.Umphang
C. Mae Sot
D. Chiang Mai + evt. byen Pai
E.Vientiane
F. Siem Rep
G. Phnom Penh - herfra evt. afstikker til Vietnam
F. Siem Rep
G. Phnom Penh - herfra evt. afstikker til Vietnam
H. Bangkok
I. Ayutthaya
J. Phuket - med udgangspunkt i Phuket, hvor vi skal besøge Diddes fætter, vil vi rejse ud til de små omkringliggende øer, bla. Ko Pha Ngan, Ko Phi-Phi og Ko Lanta.
K. Malaysia
K. Malaysia
L. Singapore
- Pernille
Abonner på:
Opslag (Atom)