Når vi skal opleve New Zealand bliver det med Kiwi Experience busserne. Det er et busselskab som er perfekt for backpackere som os! Man kan nemlig hoppe af og på bussen som man ønsker:)
Vi har valgt turen "Kitchen Zink"(meget sjovt navn?). Den tur giver os nemlig mulighed for både at se nord- og sydøen med alle yderpunkter.
Vi har en måned i NZ - lad os håbe det er nok!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar