søndag den 28. august 2011

Pai

Loerdag middag ankom vi til Pai. En lille by i nordthailand, som i backpacker-kredse har ry for at vaere baade hyggelig, festlig og tilpas afslappet.
Foerst og fremmest er det ufattelig varmt! Saa den bungalow vi har booked os ind paa, som ligger ved floden, er skoen, da der er en lille terresse foran med haengekoejer:)
 
I gaar tog vi en lille bytur, det skulle vaere stille og roligt, men drinksene var lidt for gode, staerke og billige! Men det var virkelig de hyggeligste steder. I dag har vi taget et yoga kursus. Vildt haardt, men ogsaa sjovt og inspirerende!
Drinks til ca. 12-13 kr! Mhmm:)

I morgen lejer vi scootere og vil koere ud til et vandfald og nogle varme kilder. Vi haaber i har det godt derhjemme!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar