torsdag den 13. oktober 2011

Dykkerkursus paa Koh Tao

Sammen med Sofie og Christian tog vi dykkerkursus paa Koh Tao i fire dage. Vi ankom med natfaergen, hvilket i sig selv var en oplevelse. Natfaergen var fyldt med lokale, saa vi skulle sove taet med thaier;)

Den foerste dag var en ren teori dag, anden dag var mere interessant. Her havde vi baade teori og var ude i lavt vand og laere basale oevelser som at rense masken og tabe ens ilt. Den dag afsluttede vi med et lille dyk paa fire meter, hvor vi fik en god forsmag paa det :)
Dagen efter dykkede vi foerst 7 meter, derefter 12 meter ned, her saa vi flere skulpturer under vandet, blandt andet et vindue man kunne kravle igennem!

 Vores sidste dag, eksamensdagen, var den ultimative proeve! Den startede med en teoriproeve paa 50 spoergsmaal, som vi maatte hjaelpe hinanden med, saa det var ingen sag. Hele eftermiddagen var vi ude at dykke, denne gang med kameramand. Vi var nede paa henholdsvis 12 og 15/18 meter og kunne dermed kalde os Open Water Divers! 
Ved disse dyk lavede vi en masse sjove ting. Blandt andet loeb vi om kap paa bunden, med Sofie som vinder. Vi lavede en masse sjove ting og I kan se dem alle i vores video paa Youtube:http://www.youtube.com/watch?v=7d-kfPIczh8

Vi afslutter lige med nogle smukke billeder fra Koh Tao  



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar